Endelig kan vi åpne for registrering av medlemmer i Vannscooterforbundet. Ønsker du å bli medlem kan du nå registre deg via siden «Bli Medlem», så får du informasjon om betaling via vårt medlemsystem hos StyreWeb.com. Medlemskapet koster kr. 300,- per år.

Registrer deg her!

Som medlem i Vannscooterforbundet kunne dra nytte av vårt fokus på bedre betingelser, medlemsfordeler og forbrukerrettigheter for deg som bruker og eier av vannscooter. Vi vil den kommende tiden støtte flere juridiske saker angående likestilling av vannscooter som fartøystype i Norge. Allerede i oktober kommer en av flere saker angående bruk av vannscooter i blant annet Færder nasjonalpark.

Medlemmer vil også kunne bidra aktivt inn i organisasjonen om man ønsker dette. Ta kontakt om små eller store bidrag, ønsker og behov. Vi trenger hjelp der det er mulig å få, både til juridisk støtte, hjemmeside redigering, medlemsoppfølging, arrangering av turer og lokale klubber, medlemstilbud og andre fordeler. Ta kontakt om du ønsker å bidra, ingen sak er for liten. Ta kontakt på Post@vannscooterforbundet.no

Ønsker du å legge inn din lokale klubb eller kjøregruppe i Vannscooterforbundet og Vannscooter Norge systemet er dette nå mulig. Gjennom vårt medlemsystem har vi nå mulighet til å planlegge og kommunisere om treff, turer, vinterlagring mv. Her er det opp til dere å utnytte systemet i tiden som kommer.

Etter endringen fra Norges Vannscooterforbund til Vannscooterforbundet er vi nå altså klare for å invitere deg til å bli betalende og deltakende medlem. Formålet er trygg, sikker og lovlig bruk av vannscooter på lik linje som for alle andre fartøystyper i Norge. Støtt saken og arbeidet- Bli medlem i dag du også!

Vi vil komme tilbake til medlemsfordeler og andre nyheter fortløpende.