Vi har opparbeidet oss et bredt kontaktnettverk i de årene vi har jobbet med vannscooter relaterte saker og aktiviteter. Dette bruker vi daglig i vårt arbeide og ønsker å komme i kontakt med deg og alle som kan bidra til ansvarsfull bruk av vannscooter i Norge. Vårt kontaktnettverk er tilgjengelig for våre medlemmer, ta kontakt om vi kan bistå deg.

Vannscooterforbundet bidrar aktivt til og drifter de største vannscootersidene på Facebook i Norge med over 18000 følgere. Disse uavhengige sidene og gruppene driftes under navnet Vannscooter Norge og inkluderer en hovedside, en facebook Forum gruppe og en egen kjøp og salg side.

Søk opp følgende sider og grupper på Facebook:

I forumet vårt har vi et bredt spekter av medlemmer som inviterer til turer og aktiviteter og hjelper til med store og små problemer. Flere mekanikere legger ut tips og triks og svarer på spørsmål fra andre medlemmer når de har driftsutfordringer eller feilkoder. I forumet har vi stor takhøyde og mye aktivitet.