Vannscooterforbundet ønsker å legge til rette for lokale klubber og facebook grupper som er dedikert til vannscooter.

Det finnes i dag over 8000 vannscootere i Norge og vi vet at det er mer givende og tryggere når man kjører flere sammen. Vi ønsker at medlemmer skal etablere og drive undergrupper for å bygge det lokale miljøet. Sammen blir vi sterkere.

Via vår medlemsløsning Spond og nettside kan vi annonsere og informere om treff og sammenkomster i regi av lokale klubber. Spond gir deg som engasjert vannscooterfører eller klubbleder oversikt over medlemmer og muligheten til å kommunisere, sette opp arrangement, samle inn penger til turer eller medlemsavgifter, salg av klubbeffekter mv.

Vannscooterforbundet ønsker på denne måten at flere  vannscooterførere samles på en felles profesjonell plattform, uten store og skjulte kostnader

Ønsker du å vite mer om dette ta kontakt så tar vi en prat om dette. Dette er en enkel og ukomplisert løsning som ikke legger opp til masse arbeid eller bruk av tid.

Vi hører fra deg! Kontakt oss på vår Facebook kanal eller post@vannscooterforbundet.no